Go Back   Harley Davidson Forums > Motorcycle Pictures By Model > Pictures > Softail Pictures
Sign in using an external account
Register Forgot Password?
Search


Reply
 
 
 
P
 
Thread Tools Search this Thread
  #20121  
Old 04-25-2012, 12:17 PM
Tx_Outlaw's Avatar
Tx_Outlaw Tx_Outlaw is offline
Elite HDF Member
Join Date: Sep 2005
Location: Aledo, Texas
Posts: 4,594
Default

Looks good, Nate! What's next?

Yeah, be careful with the Aaron guy....... LOL!

Pat - the bars look good. Nice job! How's the leg doing?
__________________
My '12 FLHX and Her '12 FLHTCUTG

Try if you dare.......
Reply With Quote
  #20122  
Old 04-25-2012, 12:55 PM
Midgard's Avatar
Midgard Midgard is offline
Outstanding HDF Member
Join Date: Feb 2012
Location: BC
Posts: 2,292
Default

Quote:
Originally Posted by Blackpearl68 View Post
Thanks man! Hey when get yours on post some pics...Your gonna love them..puts a whole new feel to the ride... Nice lookin ride you got there by the way!


Will do thnx bro~

had 18's on my 69 Triumph hardtail bobber. Like apes way better than these drags
__________________

Reply With Quote
  #20123  
Old 04-25-2012, 01:32 PM
Cygnusx51's Avatar
Cygnusx51 Cygnusx51 is online now
Road Master
Join Date: Oct 2011
Location: Olean, NY
Posts: 857
Default

BP68, I wanted to do my front signals like you did...but damn NYS has a requirement that they need to be either 11 or 13 inches apart (can't remember exactly) so it wouldn't have passed inspection...bastards. Looks nice!
Reply With Quote
  #20124  
Old 04-25-2012, 01:39 PM
Blackpearl68 Blackpearl68 is offline
Hang Around
Join Date: Apr 2012
Location: USA
Posts: 89
Default

Quote:
Originally Posted by Cygnusx51 View Post
BP68, I wanted to do my front signals like you did...but damn NYS has a requirement that they need to be either 11 or 13 inches apart (can't remember exactly) so it wouldn't have passed inspection...bastards. Looks nice!
Thanks...I've seen alot of guys runnin with them down near the voltage reg. looks good too! Thinkin I might do the same.. Will NYC let you run them that low?
Reply With Quote
  #20125  
Old 04-25-2012, 01:42 PM
Blackpearl68 Blackpearl68 is offline
Hang Around
Join Date: Apr 2012
Location: USA
Posts: 89
Default

Quote:
Originally Posted by Green Hornet View Post
Pearl dont listen to scheers about blacking out your bike! He is just trying to spend your money too! He and a few others are really good at that ****! Lmao!
I was told a bunch of you guys on here would help me spend...lol !!! Shit its only money...Kids dont need too eat!!!LOL
Reply With Quote
  #20126  
Old 04-25-2012, 04:49 PM
Scheers44's Avatar
Scheers44 Scheers44 is offline
Outstanding HDF Member
Join Date: Jun 2008
Location: Ringgold, Ga
Posts: 2,483
Aaron Scheers Scheers44
Default

Ha ha see Green horndog! He's a NT member thru and Thru.

Chuck I'm a rookie compared to you and Mark!! LoL
Reply With Quote
  #20127  
Old 04-25-2012, 05:14 PM
Ash16's Avatar
Ash16 Ash16 is offline
Outstanding HDF Member
Join Date: Jun 2009
Location: Rowlett, Texas
Posts: 2,078
Default

Quote:
Originally Posted by Tx_Outlaw View Post
Mr Shifty..... let's just say that Longhorn had my bike for 7 months and I had to pick it up in pieces. What they "did" repair on it, I'm still working on.......
They throw some good parties though.
Reply With Quote
  #20128  
Old 04-25-2012, 06:03 PM
MrShifty's Avatar
MrShifty MrShifty is offline
One Of The Regulars
Join Date: Feb 2012
Location: North Fort Worth, Tx.
Posts: 126
Default

Quote:
Originally Posted by Ash16 View Post
They throw some good parties though.
Yeah seems like they throw a lot of them too. And the chicks that go!
__________________
Extortion 17

VIII-VI-MMXI

Never Forgotten.... With it or On it
Reply With Quote
  #20129  
Old 04-25-2012, 06:04 PM
Tx_Outlaw's Avatar
Tx_Outlaw Tx_Outlaw is offline
Elite HDF Member
Join Date: Sep 2005
Location: Aledo, Texas
Posts: 4,594
Default

Quote:
Originally Posted by Ash16 View Post
They throw some good parties though.
That, and me still having store credit there is about the only reasons for going to Longhorn! The store credit is about out tho.....

Dunno what you're talking about, Aaron.......
__________________
My '12 FLHX and Her '12 FLHTCUTG

Try if you dare.......
Reply With Quote
  #20130  
Old 04-25-2012, 07:50 PM
imboden's Avatar
imboden imboden is offline
Outstanding HDF Member
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,515
Default

Hey got the bars done today! And on a sidenote... any of you fools run the shotgun shock? Right now I've got the 422's on my ride, I was thinkin about savin up for the shotgun. what about the belt tension tho?

Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
__________________
http://i23.photobucket.com/albums/b353/pimboden/021-1-1-1-1.jpg
Reply With Quote
Old 04-25-2012, 07:50 PM
 
 
 
P
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Custom Night Train BuffaloJoe Softail Pictures 0 09-21-2014 09:53 PM
26" front wheel on night train wildbill71232 Softail Models 3 05-26-2014 01:32 PM
08 Night Train w 4600 miles in Indiana TheNameIs"B" Motorcycles For Sale 22 08-14-2011 08:39 PM
WO614 CHUBBY 14" OUTLAWZ APE on a 08 Night Train Preston04 Softail Models 5 03-22-2011 06:55 PM
08 Night Train in Indiana for Sale 12,750 Low miles TheNameIs"B" Motorcycles For Sale 0 02-26-2011 08:03 AM


Tags
barbolt, bars, bobbed, crossovers, fender, forum, harley, kit, lowes, mr. lucky, night, nighttrain, pics, proone, rinehart, signal, train, zbars


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Forum Jump

Join HDForums

Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory
Sponsors

All times are GMT -5. The time now is 10:13 PM.


Internet Brands, Inc.