Go Back   Harley Davidson Forums > General Harley Davidson Forums > Road Trips
Sign in using an external account
Register Forgot Password?
Search


Road Trips Let us know where you've been on your Harley, the best places to visit on a bike, etc.
Sponsored by: V Twin Goodies

Reply
 
 
 
P
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-10-2013, 01:00 PM
CHEE-Z's Avatar
CHEE-Z CHEE-Z is offline
One Of The Regulars
Join Date: Jun 2013
Location: SF Bay Area, CA
Posts: 115
Default Street Vibrations Anyone?

Just wondering how many of you west coasters (or farther?) were planning on attending street vibrations in reno this year- Me an my cuz are gonna be cruising up for the ending weekend of it, should be pretty fun.
Reply With Quote
  #2  
Old 09-10-2013, 01:08 PM
flynhawgs flynhawgs is offline
Former Sponsor
Join Date: May 2013
Location: Nevada
Posts: 156
Fly N Hawgs Paint Protection
Default

Quote:
Originally Posted by CHEE-Z View Post
Just wondering how many of you west coasters (or farther?) were planning on attending street vibrations in reno this year- Me an my cuz are gonna be cruising up for the ending weekend of it, should be pretty fun.
If you Stop by Carson City Harley Davidson we shall see you there!! Weather is looking good, mid 80's

It shall be a good year!
Reply With Quote
  #3  
Old 09-10-2013, 02:02 PM
CHEE-Z's Avatar
CHEE-Z CHEE-Z is offline
One Of The Regulars
Join Date: Jun 2013
Location: SF Bay Area, CA
Posts: 115
Default

Sounds good we have a cabin in truckee but will be takin some back roads up there, love riding up the 88 into Tahoe.. Never get tired of that road! And yea should be great weather, lookin forward to it. U guys have much smoke up by your way from the fire?
Reply With Quote
  #4  
Old 09-10-2013, 03:50 PM
flynhawgs flynhawgs is offline
Former Sponsor
Join Date: May 2013
Location: Nevada
Posts: 156
Fly N Hawgs Paint Protection
Default

Quote:
Originally Posted by CHEE-Z View Post
Sounds good we have a cabin in truckee but will be takin some back roads up there, love riding up the 88 into Tahoe.. Never get tired of that road! And yea should be great weather, lookin forward to it. U guys have much smoke up by your way from the fire?
Hwy 88 is the S***.. I grew up in Jackson, so rides up 88 to Tahoe I had the privilege to grow up on!

Thankfully the smoke is gone!! It is suppose to stay clear for the rest of the month.. as long as that fire doesn't find some new Fuel! It was nasty for about two week raining ash
Reply With Quote
  #5  
Old 09-10-2013, 03:53 PM
Major Thom's Avatar
Major Thom Major Thom is offline
Road Captain
Join Date: Oct 2012
Location: SoCal
Posts: 605
Default

Be sure to take and share lots of pics!
__________________
2013 Street Glide
Reply With Quote
  #6  
Old 09-10-2013, 05:21 PM
Jennsking Jennsking is offline
New Member
Join Date: Aug 2013
Location: APTOS CA
Posts: 6
Default

Four of us rolling from santa cruz up to reno, gonna be a great time, see ya at the sands for $1.50 ice cold bottles!!!
Reply With Quote
  #7  
Old 09-10-2013, 05:57 PM
flynhawgs flynhawgs is offline
Former Sponsor
Join Date: May 2013
Location: Nevada
Posts: 156
Fly N Hawgs Paint Protection
Default

Quote:
Originally Posted by Jennsking View Post
Four of us rolling from santa cruz up to reno, gonna be a great time, see ya at the sands for $1.50 ice cold bottles!!!
Love those $1.50 ice cold beers!! however not a huge fan of the Sands.. but its a cheap watering hole ) Safe travels to you..

If you never been check out Carson City Harley Davidson. They're having a big spread this year as well!
Reply With Quote
  #8  
Old 09-10-2013, 06:56 PM
CHEE-Z's Avatar
CHEE-Z CHEE-Z is offline
One Of The Regulars
Join Date: Jun 2013
Location: SF Bay Area, CA
Posts: 115
Default

damn 1.50 beers, you probably will see me there lol. Yup this is my first year doin street vibes, been up for hot august nights and saw some cool choppers a cpl weeks ago at the rib fest in sparks, but this should be good times. thanks for the tips gents.
Reply With Quote
  #9  
Old 09-26-2013, 12:32 PM
CHEE-Z's Avatar
CHEE-Z CHEE-Z is offline
One Of The Regulars
Join Date: Jun 2013
Location: SF Bay Area, CA
Posts: 115
Default

So hows the weather lookin now? Lol heard you guys got snow last weekend! wondering if I should just take the 80 into town rather than head up the 88.. saw there was a chain requirement for the 50, 88, and 89 and its been kinda cold down here so im guessing theres probably some ice patches under the trees here and there.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-26-2013, 02:02 PM
nvsteve nvsteve is online now
Ultimate HDF Member
Join Date: Oct 2006
Location: Nevada
Posts: 5,730
Default

Quote:
Originally Posted by CHEE-Z View Post
So hows the weather lookin now? Lol heard you guys got snow last weekend! wondering if I should just take the 80 into town rather than head up the 88.. saw there was a chain requirement for the 50, 88, and 89 and its been kinda cold down here so im guessing theres probably some ice patches under the trees here and there.
http://forecast.weather.gov/MapClick...1#.UkR2jlM1CSo
Reply With Quote
Old 09-26-2013, 02:02 PM
 
 
 
P
Reply

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
My Trip to Street Vibrations leatherslinger Road Trips 0 10-11-2013 11:30 PM
Street Vibrations 2013 Oldskewl General Harley Davidson Chat 18 09-04-2013 11:21 PM
Street Vibrations scratchpad Touring Models 0 06-17-2013 08:21 PM
Street Vibrations Swap Meet? utahdyna General Harley Davidson Chat 6 09-19-2012 12:20 PM
Street vibrations norcal Softail Models 2 09-17-2012 03:33 PM



Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Forum Jump

Join HDForums

Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory
Sponsors

All times are GMT -5. The time now is 01:57 PM.


Internet Brands, Inc.