BEWARE....PM from Fght5
Most scams are"
Quite a profound statement
Again, the only people that fall for scams are those looking to get something over on someone else themselves.
You can't scam an honest person.
Scammers rely on the same greed in their target that they have.
Last edited by Robertbc3141; Dec 6, 2025 at 08:28 AM.
Bei Euch Amerikaner scheint ja Betrügen das Mass aller Dinge zu sein. Ich suchte einen Keihin Butterfly Vergaser und wurde Von Ronnie zu Scotty und danch zu Dynamic Autos
A immer per E-Mail verwiesen.
Bei Scottys Angebot hatte ich ein mieses Gefühl.
Dann habe ich kontakt mit Dynamic Autos : DA aufgenommen und er hat mir Fotos des Vergasers geschickt. Die detaillierten Fotos sahen gut aus und auch der Preis von 140 Dolllar inklusiv Transport in die Schweiz war angemessen.
Nun kurzer Sinn der Geschichte Dollars gesendet und danch nichts mehr von diesem Gauner gehört.
PS: Ich bin immer noch auf der Suche nach einem Keihin Butterfly Vergaser 27029- 83C für meine Softail FXST 1984
A immer per E-Mail verwiesen.Bei Scottys Angebot hatte ich ein mieses Gefühl.
Dann habe ich kontakt mit Dynamic Autos : DA aufgenommen und er hat mir Fotos des Vergasers geschickt. Die detaillierten Fotos sahen gut aus und auch der Preis von 140 Dolllar inklusiv Transport in die Schweiz war angemessen.
Nun kurzer Sinn der Geschichte Dollars gesendet und danch nichts mehr von diesem Gauner gehört.
PS: Ich bin immer noch auf der Suche nach einem Keihin Butterfly Vergaser 27029- 83C für meine Softail FXST 1984
Bei Euch Amerikaner scheint ja Betrügen das Mass aller Dinge zu sein. Ich suchte einen Keihin Butterfly Vergaser und wurde Von Ronnie zu Scotty und danch zu Dynamic Autos
A immer per E-Mail verwiesen.
Bei Scottys Angebot hatte ich ein mieses Gefühl.
A immer per E-Mail verwiesen.Bei Scottys Angebot hatte ich ein mieses Gefühl.
I had a bad feeling about Scotty's offer.
Then I contacted Dynamic Autos (DA), and they sent me photos of the carburetor. The detailed photos looked good, and the price of $140, including shipping to Switzerland, was reasonable.
Long story short, I sent the money and haven't heard anything from this crook since.
PS: I'm still looking for a Keihin butterfly carburetor 27029-83C for my 1984 Softail FXST.
PS Got another one yesterday from "garnerman28r" who so far in his three previous posts on the forum had posted "Just got my first bike" and then yesterday messaged me that he had the tool for sale as he hadn't used it in a year. Yeah, right. Never had a bike but you've got tools kicking around that haven't been sold in 20 years and are for EVO engines that haven't been made in 25. 😁
There's 350 million of us Americans, so I'm not sure that getting scammed by one person makes it the norm. I'm sure there are scammers in Europe too. I'd also point out that a lot of scam outfits don't run out of the USA, so there's that.
There are mods for each section. I found this out during this. I dont know of a way to see them on mobile. If you you visit full site or visit on a computer their names are on the bottom right of each fourm.