When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Hi, I have just had my first HD, an FLSTCI Softail Heritage 2003 for 2 weeks, and lately I have problems with not even trottle and very big noice when no gas i given and the bike is in motion. This is an injection, and my answer is: How do I get more fuel to the cylindres? Do I need to use eledtronic adjustment, or is it a screw I can adjust? The spark plugs are light in coclors, so it seems to get too little petrol.
There is an Vence & Hines echaust, with no quiet bufflers mounted.
Hope for answers.
Hvis jeg forstĺr riktig, er sykkelen kjřrer lean. Dette vil fřre til hvite tennplugger og tilbake branner nĺr du slĺr av pĺ gassen. Det hřres ut som du kan trenge en elektronisk tuner. Jeg kjenner ingen justering som kan gjřres mekanisk ĺ fikse dette pĺ en injisert motorsykkel. Ikke sikker pĺ om du trenger ĺ kjřpe en tuner modul for ĺ legge til eller hvis forhandleren kan finjustere den ved datamaskinen.
Lykke til. Jeg mĺtte gjřre dette med min 2012 street gli nĺr jeg setter en ny eksos pĺ. Motorsykkelen begynte kjřrer varmt og tilbake skyte akkurat som din. Jeg hadde den lokale forhandleren oppgradere ECM, og det fikset problemet og řkt ytelse samtidig som man reduserer varme.
Har du noen anelse om hvor en kan fĺ kjřpt utstyr til ĺ oppgradere ECM i USA, til min type motor? 88 , 2003 . Hadde vćrt fint ĺ gjřre dette selv. Her i Norge koster dette enormt med penger.
Hva trenger jeg?
I am sorry that you cant read it. I got an answer from a norwegian living in the USA, so he answered in norwegian.
I need to adjust more fuel into the bike. I need something to adjust the ECM on the bike. Anyone know what I need and where to buy and what this costs?
Jeg er ikke sikker pĺ hva som er tilgjengelig for en 2003 88. Jeg sjekket nettsiden for Dynojet Strřm visjon og de har en for tidligere enn 2006. Det er et nytt produkt ut kalles Cobra Fi2000 Powr Pro som er ment ĺ fungere med alle ĺr. Saken med 2003 ĺr er at jeg tror den bruker en Delphi merkevare EFI, og det er ikke mye tilgjengelig for dem. Forhĺpentligvis har du en lokal meka****r som kan anbefale noe for deg. Dette var et dyrt fix for meg ogsĺ.
I am sorry that you cant read it. I got an answer from a norwegian living in the USA, so he answered in norwegian.
I need to adjust more fuel into the bike. I need something to adjust the ECM on the bike. Anyone know what I need and where to buy and what this costs?
bas
No worries. I was sincere in that I thought it was great you got your answers in your native language here in the US.
Very cool.
7 Surprising Harley-Davidson Products that Are Not Motorcycles
Slideshow: The bar-and-shield logo shows up on far more than motorcycles, some of the company's most unexpected products have nothing to do with riding.
Slideshow: From the troubled AMF years to modern misfires, these bikes earned reputations for reliability issues, questionable engineering, or disappointing performance.
Crazy Bunderbike Build Looks Amazing, But Is It Impossible to Ride?
Slideshow: The Swiss custom shop has taken a Harley Softail and stretched it into something so long and low that it looks closer to a rolling sculpture than a conventional motorcycle.
Engraved Rebellion: Inside Bundnerbike's Glam Rock II
Slideshow: A standard cruiser becomes an intricate metal canvas in the hands of a Swiss custom house known for pushing Harley-Davidson platforms far beyond their factory brief.
Slideshow: Harley-Davidson's challenges aren't abstract; they show up in dropping shipments, shrinking dealer traffic, and strategic decisions that aren't yet translating into growth.